Składanie zamówienia

 

 

 

 Każdy z Klientów mający dostęp do sieci internetowej ma możliwość dokonać zamówienia towaru pokonując zaledwie kilka kroków. Proces takich rezerwacji jest niesłychanie prosty, jak również bardzo bezpieczny i wygodny. Składając zamówienie w ten sposób nasz system prowadzi Klienta krok po kroku przez każdy etap zamówienia.

Każdy z produktów znajdujących się w ofercie naszego sklepu posiada swoją tzw. Kartę produktu
- jest to nic innego, jak indywidualna strona danego urządzenia, do której dostajemy się poprzez kliknięcie w wybrany przez nas produkt.
Mając przed sobą kartę produktu po prawej stronie znajdujemy przycisk "Dodaj do koszyka", co automatycznie staje się pierwszym krokiem zamówienia i przenosi nas na kolejną podstronę - tzw. Koszyk.

Znajdując się w koszyku należy:
- wybrać metodę odbioru bądź dostawy (przesyłka kurierem DPD lub odbiór w wybranym Paczkomacie)
- wybrać metodę płatności (Gotówka / Przelew tradycyjny / Przelewy24 / Kredyt ratalny)
- wypełnić pola niezbędnych informacji (Dane do dokumentu sprzedaży / Dane do wysyłki)
- wpisać swoje sugestie i uwagi do zamówienia, jeśli istnieje taka potrzeba
- ostatni krok - potwierdzenie zamówienia ( ZAMÓW Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY)


Czas realizacji zamówienia
zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach centralnych producentów.

Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do klienta, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.

Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

W przypadku towarów na zamówienie możesz zapytać o dokładny czas dostawy przed złożeniem zamówienia.

Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Sklep www.audiopioneer.pl zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru u producenta. W takim przypadku Nabywca zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.


Statusy dostępności produktu
( widoczne w karcie produktu):

 

- W MAGAZYNIE oznacza że dany produkt znajduje się w magazynie sklepu lub na magazynie  centralnym -okres oczekiwania to 1-6 dni roboczych.
        
- OGRANICZONA | ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ 
przed złożeniem zamówienia należy zapytać o czas realizacji zamówienia, dla większości produktów wynosi on od 2 do 8  dni roboczych, aczkolwiek może on ulec wydłużeniu,  spowodowane to może być chwilowym brakiem towaru u dostawcy lub producenta

     
-  BRAK | POWIADOM KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNY 
oznacza ze w chwili obecnej produkt nie znajduję sie na magazynie centralnym sklepu ani u dostawcy.



SZKODY TRANSPORTOWE:

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzenia w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki. Stosowny druk protokołu powinien być dostępny u przedstawiciela firmy spedycyjnej, dostarczającego przesyłkę na wskazany adres Kupującego.

W przypadku braku druku protokołu, należy sporządzić odręczne oświadczenie Kupującego, opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie to musi również zawierać datę, podpis Kupującego i przedstawiciela firmy spedycyjnej (kuriera).
Kupujący zobowiązany jest do kontaktu z pracownikiem sklepu www.audiopioneer.pl w terminie 3 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki, pod numerem telefonu wskazanym na stronie internetowej. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez uwag powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wykonana wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki lub w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.