Wzmacniacz GPX600.2 z serii GPX to promocyjna propozycja marki Crunch, Jakość i funkcje oferowane w tej cenie to jedna z najciekawszych pozycji na rynku.
Model GPX600.2 to dwukanałowy wzmacniacz pracujący w klasie A/B Posiada szereg rozbudowanych funkcji osiągalnych w znacznie droższych modelach, co sprawia, że jego zastosowanie jest uniwersalne.
Dzięki wbudowanym aktywnym zwrotnicom i możliwościom konfiguracji nadaje się do zasilenia zarówno pary głośników, jak i subwoofera.
Zastosowanie do zasilenia pary głośników.
Możliwość wykorzystania wbudowanych zwrotnic górnoprzepustowych. Zwrotnice górnoprzepustowe odcinają najniższe częstotliwości, których głośniki, zwłaszcza o mniejszej średnicy nie przenoszą, a które w dużym stopniu je obciążają i są przyczyną zniekształceń dźwięku. Dzięki zwrotnicom dźwięk jest czysty i przyjemny dla ucha. Możliwość podbicia wysokich częstotliwości sprawia, że są one lepiej słyszalne zwłaszcza, jeżeli głośniki zamontowane sa z tyłu...
Idealny do napędzenia mocnego subwoofera i głośników; systemów odseparowanych lub dwóch mocnych subwooferów. Niewielkie rozmiary i duża moc to cechy charakterystyczne dla tego cacka. Firmy Crunch to odłam marki Hifonics, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Crunch tworzony jest w fabrykach Hifonics. Świetne parametry i doskonała jakość. Nie ma lepszego wzmacniacza w tym przedziale cenowym. Posiada płynnie regulowaną zwrotnicę, czułość oraz 3-stopniowe podbicie basów.
SPECYFIKACJA:
Moc MAX: 4 x 250 Watt
Moc MAX: 2 x 500 Watt
Moc RMS: 4 x 70 Watt
Moc RMS: 2 x 250 Watt
Zwrotnica: HPF, LPF, FULL
Regulacja zwrotnicy w przedziale: 50-250 HZ
Poziom zniekształceń: THD (1kHz): 0,05 %
Zabezpieczenie prądowe: 2 x 20A
Pasmo przenoszenia: 5 Hz - 50000 Hz
Wymiary (mm): 254 x 326 x 46
Waga: 2 Kg...
Wzmacniacz dwukanałowy Crunch to jedna z najciekawszych propozycji na rynku. Model GPX 500.2 ma bardzo uniwersalne zastosowanie - nadaje się zarówno do głośników, jak i subwoofera. Posiada również możliwość wykorzystania wbudowanych zwrotnic górnoprzepustowych, które odcinają najniższe częstotliwości, nieobsługiwane przez mniejsze głosniki. Wzmacniacz Crunch GPX 500.2 może także zostać podłączony do jednego głośnika dzięki opcji mostkowania.
Ilość kanałów
2
Moc RMS przy 4?
2 x 70 Wat
Moc RMS przy 2?
2 x 125 Wat
Moc dynamiczna przy 4?
2 x 140 Wat
Moc dynamiczna przy 2?
2 x 250 Wat
Możliwość mostkowania
tak
Moc RMS w mostku przy 4?
1 x 250 Wat
Moc max w mostku przy 4?
1 x 500 Wat
Pasmo przenoszenia
5Hz – 50kHz (-3dB )
Ustawienia zwrotnicy
Full – HPF - LPF
Zwrotnica górnoprzepustowa 1-2 ch
50 – 250Hz 12dB/oktawę
Zwrotnica dolnoprzepustowa 1-2 ch
50 – 250Hz 12dB/oktawę
Praca w trybie stereo
tak
Podbicie ni...
Diese Cookies sind für die Funktionsfähigkeit der Seite unerlässlich und können nicht deaktiviert werden. Sie dienen zum Beispiel dazu, den Inhalt des Warenkorbs des Benutzers zu speichern. Sie können Ihren Browser so einstellen, dass er diese Cookies blockiert, aber dann wird die Seite nicht richtig funktionieren. Diese Cookies ermöglichen die Identifizierung von z.B. angemeldeten Personen.
Immer aktiv
Analyse-Cookies
Diese Cookies ermöglichen es, Besuche und Traffic-Quellen zu zählen. Dank dieser Cookies wissen wir, welche Seiten beliebter sind und wie sich die Besucher auf der Seite bewegen. Alle durch diese Cookies gesammelten Informationen sind anonym.
Werbe-Cookies
Werbungs-Cookies können über unsere Website von unseren Werbepartnern verwendet werden. Sie dienen dazu, ein Profil Ihrer Interessen auf der Grundlage der Informationen zu erstellen, die Sie über die Seiten, die Sie ansehen, anzeigen, was eine eindeutige Identifizierung Ihres Browsers und Endgeräts umfasst. Wenn Sie diesen Cookies nicht zustimmen, werden Sie weiterhin grundlegende Werbung in Ihrem Browser sehen, die nicht auf Ihren Interessen basiert.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.